Cine suntem?


Inceputurile

Povestea eMAG a inceput in 2001, intr-un apartament, cu 8 angajati si 122 de comenzi (produse IT) livrate cu ajutorul a 2 masini Dacia.


Am stiut de atunci ca este esential sa anticipam nevoile clientilor si sa fim atenti la fiecare vizita a acestora pe site. Am construit platforma cu aceasta idee in minte.

Ne-am dezvoltat constant, am diversificat oferta pentru clienti adaugand categorii noi: telefoane, electronice, electrocasnice, ne-am marit echipa si am invatat multe.



Prima editie Black Friday in Romania
si infiintarea Marketplace

In 2011 am adus in Romania, in premiera, Black Friday, cel mai mare eveniment anual de shopping online. Inca de la prima editie, rezultatele ne-au depasit asteptarile si continua sa o faca an de an.
» citeste mai mult
In 2011, in prima ora de la deschiderea campaniei, am avut 100 000 de vizitatori si 4600 de comenzi, iar pana la ora 13.00 tot stocul din promotie s-a epuizat - pana la finalul zilei 80 000 de produse au plecat catre clientii nostri.

Am crescut mereu, iar fiecare editie a fost marcata de recorduri: 120 000 de produse vandute in 2012, 1000 de tablete comandate in doar 5 minute in 2013, 100 de produse vandute pe secunda in primele 4 minute in 2014. Pentru prima data, in 2015, 51% dintre cele 5,579 milioane de vizite de pe site-ul eMAG s-au facut de pe mobil. Tot in 2015 am inregistrat cea mai mare comanda plasata vreodata pe site: 85 590 euro pentru un Range Rover.

Tot in 2011 le-am oferit clientilor nostri posibilitatea de a alege dintr-o gama si mai variata de produse prin intermediul platformei Marketplace. Am adus langa noi parteneri capabili sa inteleaga si foloseasca la maxim expunerea pe care o are eMAG si care sa contribuie la cresterea si mai rapida a increderii in comertul online romanesc.
restrange «


Urmatorul nivel: extinderea regionala

2012 a insemnat intrarea eMAG in grupul sud-african Naspers. Acest lucru ne-a permis sa ne dezvoltam la nivel regional si sa investim si mai mult in cresterea pietei de ecommerce.
In 2012, am facut primul pas prin deschiderea biroului din Bulgaria.
» citeste mai mult
Am adus toate evenimentele noastre majore de shopping: Crazy Days, Revolutia Preturilor, Stock Busters si nu in ultimul rand Black Friday, iar astazi suntem in topul celor mai apreciate magazine online locale. Succesul din Bulgaria ne-a dat incredere sa intram si pe piata din Ungaria in 2013, unde am replicat acelasi model de business. Astazi, eMAG Ungaria pune la dispozitia clientilor peste 21 300 de produse in mai mult de 700 de categorii. Din 2015 suntem prezenti si in Polonia, prin achizitia Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale.

In acelasi an am lansat Fundatia eMAG, ca raspuns la nevoia de sustinere a celor capabili de performanta - elevi sau studenti inteligenti si profesori dedicati. De atunci, sustinem scoala din Romania prin programe care faciliteaza accesul la o educatie completa pentru elevi si studenti.uro pentru un Range Rover.
restrange «


Continuam sa ne dezvoltam

Prin infiintarea Private Label, eMAG a intrat in randul marilor retaileri care au produse sub marca proprie. Brandurile din aceasta divizie acopera o gama vasta de produse si au fost foarte bine primite in piata datorita raportului pret/calitate foarte bun.
» citeste mai mult
eMAG IT Research este o entitate dedicata dezvoltarii de aplicatii software specializate in comertul electronic. Astazi avem o comunitate de mai mult de 500 de programatori pasionati, care au dezvoltat peste 50 de aplicatii folosite cu succes in toate tarile in care avem birouri.

In 2015 ne-am lansat in fashion, am achizitionat Fashion Days si am creat propriul brand de vestimentatie.
restrange «


Nu ne oprim aici, continuam sa scriem povestea eMAG, sa ne imbunatatim serviciile si sa oferim clientilor nostri cea mai buna experienta la cumparaturi.